2017年10月10日 星期二

【直話直樹】去新西蘭坐監仲好過做客戶經理



上個星期提到去新西蘭坐監仲好過做客戶經理,聽落去好似好荒謬咁,今次就同大家分享下有幾荒謬。

新西蘭係一個非常重視人權嘅國家,就連監獄亦都唔例外,首先新西蘭嘅教育係十分之乾淨嘅,基本上每日都會有專人進行打掃,因為本身新西蘭就一個乾淨嘅國家,所以監獄亦都係永遠乾乾淨淨嘅。反觀客戶經理個位,雖然一樣有專人打掃,但係其實佢都係求其抹兩下,有時候個垃圾桶滿晒都無人清理,當然明白呢啲都係小事情啦。

喺電視入面,你可能見到監獄入面通常都會有籃球場,新西蘭監獄除此之外佢仲有桌球枱同乒乓球枱,你一系列嘅設施其實都係激勵犯人嘅其中一種方法。而係銀行入面呢,激勵你嘅方法就係用盡辦法去侮辱你,大庭廣眾同你玩role play無錯,銀行入面都有休息嘅空間,但係嗰個空間你上司係會隨時衝入來然後捉你去見客,莫講話做下運動,合埋對眼都未必得。

監獄裏面嘅房間基本上都係單人間,因為佢哋認為罪犯都一樣有私隱,房間嘅設計同大學宿舍係好相似,書枱同床合一。客戶經理呢?唔係間間銀行嘅客戶經理都有自己嘅位置,有一啲就係樓上係電話中心咁,約到客咪落樓下見囉,有一啲就係固定左位置兩到三個人輪着share,冇你嘅私人空間嫁。

為咗幫助罪犯了解世界,大部份房間裏面都安裝左電腦可以上網,等佢哋可以多睇書多學習,以免同社會脫節。銀行部電腦呢?為左保障客戶嘅私隱同資料,好多都唔可以上網啊,呢點筆者係讚成既。不過講到同社會脫節,你要學習嘅就係銀行俾你嘅方向,佢話睇好邊個市場就係睇好邊個市場,你唔需要有自己嘅思想。

新西蘭呢個國家人與人之間嘅關係都非常好,獄警經常都會同返人一齊跳佢的當地嘅傳統舞蹈,平日犯人都冇統一嘅制服,大家鍾意點着就可以點着。嘩!你試吓同你個分行經理話你想同佢一齊跳舞丫拿,你估佢會用一個點樣嘅眼神同語氣去回應你?

曾經有視察監獄嘅人,認為犯人食嘅下午茶只係一份三文治,覺得營養不良,對犯人待遇太差,搞到新西蘭監獄被大眾炮轟。你想像下試吓投訴你上司對你待遇太差,睇下你會有咩後果。


明白讀者可能會話你返份工有人工收,坐監冇。但如果你係香港地努力工作,目標只係換取一個好細好細嘅私人空間,你不妨可以考慮下新西蘭監獄。

爬文勿認真,輕鬆下啦香港人。

2 則留言:

  1. Inspiring and humourous
    Thanks for sharing
    香港的納米樓, 同新西蘭的監獄一樣, 令人歎為觀止XD

    回覆刪除
  2. 每个人都读这个证词,我是如何得到我的贷款从合法和信任的贷款公司我的名字是Kjerstin Lis,我一直在寻找贷款,以结算我的债务,每个人都我遇到了诈骗,并采取了我的钱,直到我终于遇到了先生,本杰明·布劳尔李他能够给我贷款R450,000.00。他还帮助了我的其他同事。我今天说,作为全世界最幸福的人,我告诉自己,任何贷款人,拯救我的家人从我们的贫困情况,我会告诉名字给全世界,我很高兴地说,我的家人回来了好,因为我需要贷款开始我的生活,因为我是一个单身妈妈有3个孩子和整个世界似乎它挂在我,直到我的意思是上帝送贷款,改变了我的生活,我的家人, 一个害怕贷款人的上帝, 本杰明先生, 他是救主上帝派来拯救我的家人, 起初我以为这是不可能的, 直到我收到我的贷款,我邀请他参加我的家人聚会,他没有拒绝,我会建议任何人谁是真正需要贷款联系先生,本杰明·布劳尔·李通过电子邮件在(Lfdsloans@outlook.com),因为他是最理解和善良的贷款人,我见过一个关怀的心。他不知道我这样做,通过传播他的善意对我,但我觉得我应该与大家分享这个,以摆脱骗子,请小心冒名顶替者,并联系正确的贷款公司给我们发电子邮件:Lfdsloans@outlook.com或whatsapp +1-989-394-3740. . 

    回覆刪除