2017年8月22日 星期二

【直話直樹】打風都要跑數?

「一定要8號、一定要8號、一定要8號…」相信呢個都係每個打工仔係準備打風嘅時候嘅心聲,突如其來嘅一日有薪假期,仲可以好好咁享受,但係作為銀行做客戶經理嘅你又係唔係真係咁諗呢?

放咗一日假就即係代表少咗一日跑數,target係唔會因為打風而少咗,反而唔知點解返番公司嘅時候好似爭人錢咁,俾人追債,更加大壓力。老細會想盡一切嘅藉口,話俾你聽你條數跑得唔夠好,你本來有權利享受嘅假期有機會要取消,原因呢?因為打颱風你已經放咗假。

第二日返到公司,即刻就起勢咁捽你,一開頭就問你琴日打風話嚟個客你約左幾時再嚟,你唔好諗住話你未約到,因為咁樣一定比老細話你:「你明知打風你都唔同個客再約個時間?」然後我心諗…

話晒都「今朝有酒今朝醉,明日愁來明日憂」,唔好理佢三七定廿一,放假休息左日先算,但係最慘嘅莫過於李氏力場突然間啟動,然後全世界一齊狗衝返公司,話就話交通延誤,可以俾你慢慢返公司,其實都係另一種虛偽。大家明啦!

明明唔夠12點鐘落波,返到公司1點鐘,然後唔知點解仲會無埋個lunch time,跟住嘅時間就係半日當一日咁去做,糧照出所以數照跑,銀行就多數都靜到隻蚊飛過都聽到,你就唯有打俾啲客去review一下啦,當然就係十問九唔應,好正常啫,俾你你都唔想應啦。

但係收工冇數又會比人問你原本今日約咗個客去咗邊呢?明明朝早先打完風,有經驗嘅大家都會知道係咁唔穩定嘅天氣下,個客放飛機嘅機會係十分之高嘅,然後俾人鬧嗰個又係你。

「點解個客會放飛機架?」「點解今日會冇數架?」「你明知今日天氣唔好,你啲客又放左飛機,你冇諗過用乜辦法去追番條數嫁咩?」_你老味,不如我放假都係屋企繼續call客丫笨,當然呢個只係我心裏面嘅諗法,從來都冇講過出口。打份工姐,你咪當佢耳邊風囉…

其實講咁多都係想鼓勵下大家,放鬆D啦客戶經理,唔好因為你老細嘅無理取鬧而覺得唔開心或者大壓力,更加唔好因為咁而做出啲呃客人嘅舉動,因為咁樣唔值得啊!如果你打風都好擔心你條數嘅話,一係你下次積極小小咁去諗,聽日一定會好天嘅,你個心會唔會快樂多少少?
大家好好休息,然後繼續俾人捽。

沒有留言:

張貼留言