2017年9月6日 星期三

【直話直樹】銀行裡的體罰

一般人都以為做銀行福利好、放假多,朝九晚五、銀行關門就冇嘢做,計我話五點之後先係真正嘅地獄。

每個客戶經理手上面都有一對客戶的名單,有可能係平時自己照顧開嘅客人,亦有可能係由IT或者marketing部門經過所謂嚴格篩選嘅合適客戶。一般黎講打電話嘅目的只有兩種:第一係做生意、第二係約落嚟做生意。

老老實實啦,自己身為一個日理萬機嘅香港人,平日聽到電話推銷打黎係幾咁討厭架,客戶經理自己都明白,明明銀行關左門都要坐定定喺度打電話,就好似以前讀書俾人罰留堂咁,罰坐。

一般係五點直到收工(可能係八點或者九點),你老細就好似監考官咁行黎行去,驚死你唔做嘢咁。而客戶經理嘅種類一般黎講可以分為兩種人。

第一種係比較勤力同埋聽話嘅客戶經理,佢哋會認認真真咁樣打俾客戶,希望盡自己最後一分嘅努力去爭取到業績。

我自己本人覺得咁樣係冇問題嘅,直頭係好事添啦,問題係在於有一啲人走火入魔咁,用盡層出不窮嘅方法去約啲客落嚟,又或者係勤力勤到上晒腦,夜晚八點鐘仲打俾啲客,阻住人哋食飯休息。

第二種係享受喺捉迷藏遊戲嘅人,老細行去東面,佢就跑去係西面,咁行不幸地比老細撞到你手上面就扮住喺度講電話,成為最佳扮工員。

就咁睇佢係應該做嘢嘅時間唔做嘢,佢一個好懶嘅人。不過從另外一個角度去睇,佢好可能係明白到呢一種罰坐嘅模式係完全對佢嘅業績係唔會有幫助,好可能佢係日常工作時間已經做好佢應該要做嘅嘢,根本就唔需要俾人體罰。

經過左一輪罰坐時間之後,終於就要開會交代返自己約咗啲乜嘢客,同埋預計自己往後幾日嘅業績係如何,好明顯人類係唔會未卜先知,所以全部野都係老作啦。

直到打工仔最期待嘅Happy Friday,如果你業績做得唔好就會話你前幾日講大話,星期六罰你返工;如果你約客唔夠就會話你前幾日唔夠勤力,星期六罰你返工。呢一種明明放假都要返工係一件好冇生產力嘅事情,因為星期六晨早流流你都唔會想聽到電話啦,如果個客戶經理打嚟嘈醒你,你話你會唔會嬲啦。咁返工其實真係為罰而罰。


其實銀行嘅管理模式如果可以更加善用時間嘅話,整體客戶經理嘅質素同知識就唔會咁參差,但係啲時間偏偏就用咗嚟罰佢哋坐喺度打電話,所謂熟能生巧,佢哋最多咪練成左耳右耳一齊聽電話,晒氣啦。

2 則留言: